1. INTRODUCERE

Noi, adica societatea PROPERTY MANAGEMNT CONSULTANT S.R.L. o persoană juridică română, cu sediul in Municipiul Cluj-Napoca, Str. Wolfgang Amadeus Mozart, nr. 16, Județ Cluj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J12/2366/2021, Cod Unic de Înregistrare 44278140, am luat măsurile tehnice și organizatorice necesare în vederea respectării datelor tale cu caracter personal împotriva pierderii sau alterarii, precum și în vederea eliminării riscurilor privind accesul neautorizat.

Astfel, prelucrarea datelor cu caracter personal este in conformitate cu prevederile legale privind protectia datelor cu caracter personal și a Regulamentului UE 2016/679 (în continuare RGPD).

În completarea prezentei Politici de confidențialitate vă rugăm să citiți și Politica despre cookie-uri, pentru a afla modalitatea în care Operatorul folosește cookie-urile instalate în cadrul website-ului www.pmcforma.ro, precum si secțiunea Termeni și Condiții pentru website-ul www.pmcforma.ro.

 

1.1. Operatorul de date cu caracter personal în relaţia cu dumneavoastră

Operatorul de date cu caracter personal în relaţia cu datele personale furnizate de dumneavoastră este PROPERTY MANAGEMENT CONSULTANT S.R.L.., persoană juridică cu sediul situat în mun. Cluj-Napoca, str. Wolfgang Amadeus Mozart, nr. 16, jud. Cluj, având CUI 44278140, numărul de înregistrare la Oficiul Registrului Comerțului J12/2366/2021 (denumită în continuare și ,,PMC”), în calitate de dezvoltator și administrator al site-ul www.pmcforma.ro (in continuare denumit ,,Site-ul”).

 

1.2. Cui i se aplică această Politică de Confidențialitate?

Prezenta Politică de Confidențialitate se aplică tuturor vizitatorilor si Utilizatorilor Site-ului nostru și tuturor partenerilor noștri contractuali.

 

1.3. Definiții

date cu caracter personal” - înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;

,,Categorii de date prelucrate” - datele cu caracter personal (prenumele, numele, adresa, nr. de telefon, adresa de e-mail etc.) sunt prelucrate de către noi doar în situatia în care aceste date sunt introduse de către persoana interesata, în rubricile create pe site-ul nostru (ex. rubrica privind solicitarea unei oferte pentru un anumit produs/serviciu sau formularul de contact).

prelucrare” - înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea;

operator” - înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; atunci când scopurile și mijloacele prelucrării sunt stabilite prin dreptul Uniunii sau dreptul intern, operatorul sau criteriile specifice pentru desemnarea acestuia pot fi prevăzute în dreptul Uniunii sau în dreptul intern; PMC este entitatea care stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal, având calitatea de titular al numelui de domeniu www.pmcforma.ro

Utilizator”- înseamnă orice persoană care vizitează sau accesează Site-ul nostru într-o manieră care implică transmiterea unor date cu caracter personal.

Partener comercial”- orice persoană fizică care este partener comercial al societății sau colaborează în cadrul unei persoane juridice partenere.

 

  1. CATEGORII DE DATE PE CARE LE PRELUCRĂM

Cand vorbim despre date cu caracter personal ne referim la datele cu ajutorul cărora poate fi identificată clar o persoana fizica în viață, cum ar fi numele si domiciliul din cartea de identitate, adresa de reședință, numărul de telefon, adresa de e-mail. Identificarea trebuie să poată fi făcută exclusiv în baza acestor informații sau în coroborare cu alte date în a căror posesie suntem.

Dacă alegeti sa utilizati Site-ul nostru sau sa beneficiati de serviciile noastre, vom putea colecta următoarele informații personale despre dvs.: numele, prenumele, numarul de telefon, adresa de e-mail, şi alte informaţii furnizate cu ocazia completării formularului de mesaj/informaţii, companie, IP, cookies. 

În toate cazurile, detaliile pe care vi le solicităm prin intermediul formularelor disponibile pe Site sunt necesare pentru a va oferi un serviciu optim, în funcție de scopul pentru care ni le-ati furnizat (ex. emiterea unei oferte cu privire la produse comercializate/servicii prestate de catre PMC, răspunderea la anumite întrebări adresate de dvs. in legătura cu activitatea PMC etc.), iar în cazul în care refuzați să ne furnizați aceste informații este posibil să nu puteți beneficia pe deplin de serviciile noastre.

 

Folosim datele dvs. cu caracter personal pentru a putea beneficia de produsele/serviciile noastre, dupa cum urmeaza:

  1. Datele pe care ni le furnizați în calitate de Utilizator al Site-ului in vederea solicitării si obținerii unor informații/oferte cu privire la produse comercializate/servicii prestate de către PMC.

Scopul prelucrării

  • emiterea unei oferte către Utilizator cu privire la produse comercializate și/sau servicii prestate de catre PMC in vederea încheierii ulterioare a unui contract separat între PMC și Utilizator;
  • soluționarea cererilor, întrebărilor, solicitărilor de orice tip adresate prin intermediul formularului din Site din secțiunea ,,Contact”

În măsura în care navigați pe Site si formulați o solicitare de orice tip adresata către PMC la numărul de telefon, prin intermediul adresei de e-mail sau a formularului de contact afișate pe Site sau solicitați o oferta pentru un anumit produs/serviciu listat pe Site folosind formularul disponibil in acest sens pe Site, societatea noastră poate primi de la dumneavostră următoarele date: adresă de e-mail, nume, prenume, nr. de telefon, precum şi alte informaţii furnizate cu ocazia completării formularului de mesaj/informaţii, companie, IP, cookies

Temeiul prelucrării datelor dvs., se regăsește în art. 6 alin. 1 lit. a din GDPR, respectiv datele sunt prelucrate în baza consimțământului dumneavoastră o dată cu utilizarea Site-ului sau în baza art. 6 alin. 1 lit. b din GDPR.

  1. Date necesare în desfășurarea raporturilor cu partenerii comerciali

Scopul prelucrării

  • executarea contractelor încheiate cu diversi parteneri

În calitate de partener comercial al societății, dacă vom încheia un contract de vanzare-cumparare/prestări servicii cu dvs. sau persoana juridică din care faceți parte, putem prelucra următoarele date: nume, prenume, adresă e-mail, telefon, imagini.

Toate aceste date vor fi colectate și procesate ca urmare a comunicării lor direct de către dumneavostră sau indirect de către persoana juridică din care faceți parte, prin intermediul telefoniei mobile, e-mailului, prezentării la sediul societății noastre.

Temeiul prelucrării se regăsește în art. 6 alin. 1 lit. b din GDPR, respectiv datele sunt prelucrate ca urmare a încheierii unui contract şi au ca scop executarea contractului.

  1. Alte scopuri in care prelucram datele dvs. cu caracter personal
  • Pentru derularea raporturilor contractuale pe care le avem încheiate cu dvs. o dată cu acceptarea termenilor și condițiilor de utilizare ale Site-ului si semnarea separata a unui contract de vanzare-cumparare/prestari servicii.
  • În vederea comunicării de newslettere sau a unor informații noi privind produsele comercializate si/sau serviciile furnizate de PMC (categorii de date prelucrate: nume și prenume, adresă de email, nr. de tel, produse vizualizate în cadrul website-ului, produse si/sau servicii furnizate de către PMC care au făcut obiectul unor oferte trimise Utilizatorului);
  • Pentru a comunica cu dvs. și pentru a vă soluționa orice probleme sau nelămuriri în legătură cu serviciile pe care le oferim;
  • Pentru îndeplinirea obligaţiilor ce ne incumbă, ca urmare a produselor furnizate si/sau a serviciilor prestate (ex. obligațiile contabile, fiscale);
  • Pentru soluţionarea plângerilor, reclamaţiilor şi pentru a monitoriza traficul și a îmbunătăţii experiența dumneavoastră oferită pe Site;
  • Asigurarea functionarii Site-ului (categorii de date prelucrate: cookie-uri - Pentru informații despre cookie-urile specifice plasate în cadrul website-ului, precum și pentru informații privind posibilitatea de a controla sau dezactiva cookie-urile consultați Politica despre Cookies).
  • Pentru servicii de relații cu clienții, informarea utilizatorilor/clienților privind evaluarea serviciilor oferite de catre PMC
  • În orice alt scop auxiliar celor de mai sus, sau în orice alt scop pentru care ne-au fost furnizate datele cu caracter personal, cu respectarea legislaţiei în materie.

 

Uneori, datele cu caracter personal sunt folosite de către PMC, pentru o serie de scopuri secundare (de ex: pentru arhivare, audit intern, extern etc.), acestea fiind întotdeauna compatibile cu scopurile principale, pentru care datele au fost colectate. În situațiile în care vom folosi datele dvs. în alte scopuri decât cele amintite în prezenta politică  de confidențialitate ne obligăm să obținem consimțământul dvs., cu excepția cazului în care ne incumbă o obligație legală sau avem un alt temei juridic pentru procesarea datelor.

Temeiul prelucrării datelor cu caracter personal este art. 6 alin. (1) lit. a din GDPR (ex: datele furnizate pentru obtinerea unei oferte preliminare din partea PMC cu privire la un produs comercializat/serviciu prestat), lit. b) (ex: datele furnizate pentru executarea unui contract de vanzare-cumparare/prestari servicii încheiat intre PMC si Utilizator), lit. c) (ex: comunicarea datelor către autorități la solicitarea acestora, îndeplinirea obligațiilor fiscale), lit. f) (ex: în vederea apărării drepturilor subscrisei din punct de vedere legal).

 

  1. CUM COLECTAM DATELE CU CARACTER PERSONAL?

Colectăm informații despre tine în trei moduri:

  • In mod direct - atunci când contactati PMC utilizand datele de contact disponibile pe Site, cand completati formularul de contact de pe site, cand solicitati o oferta online din partea PMC pentru produse comercializate/servicii prestate de catre PMC utilizând formularul aferent. De aceea, este foarte important să retineti faptul că, în cazul în care alte persoane folosesc computerul/device-ul dvs., trebuie să va delogati la finalizarea secțiunii de navigare. În caz contrar, orice persoană cu acces la device-urile dvs. va avea automat acces și la toate informațiile pe care ni le-ai furnizat.
  • In mod automat - atunci când utilizati serviciile noastre de pe WEB, colectăm informații prin intermediul cookie-urilor și prin logarea activității tale. Pentru mai multe informații privind utilizarea cookie-urilor, va rugăm să consulți informațiile de pe Site.
  • De la terti - informații despre dvs. putem obține si de la terte parti. Putem obține informații despre dvs. și de la terțe părți ce operează date prin intermediul cookie-urilor.

Menționăm că datele dvs. vor fi stocate pentru o perioadă rezonabilă de timp, raportat la scopul pentru care am colectat acele date.

 

  1. Forma stocării datelor cu caracter personal

Datele personale ale vizitatorilor, Utilizatorilor Site-ului nostru sau ale partenerilor comerciali sunt stocate în format electronic prin intermediul serverelor interne, unde au acces intern persoanele din cadrul departamentului IT care au atribuții în dezvoltarea sau mentenanța Site-ului.

 

  1. Transferul datelor cu caracter personal

PMC are o politică fermă în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și va lua toate măsurile necesare pentru a nu se realiza acțiuni de tranzacționare a datelor personale în scopuri de marketing.

Partajarea datelor dumneavoastră persoanele către terți se poate realiza în principal pentru următoarele scopuri (enumerarea nu este limitativă):

  • Prevenirea eventualelor acțiuni de fraudă;
  • Încheierea si executarea contractelor încheiate între PMC și Utilizatori;
  • Îndeplinirea obiectivelor specifice în concordanță cu interesul legitim al PMC;
  • Îndeplinirea activităților având ca obiect servicii IT (întreținere și suport), publicitate și comunicare, servicii digitale etc.;
  • Exprimarea expresă a consimțământului;
  • Respectarea obligațiilor impuse de prevederile legale în vigoare;
  • Respectarea dispozițiilor și prevederilor privind inspecțiile și controalele desfășurate de către autoritățile publice, instituții și/sau alte entități competente.

Procesul de transferare a datelor cu caracter personal are la bază principiul utilizării minime a datelor personale și depunerea de eforturi susținute pentru a ne asigura că toate entitățile cu care lucrăm respectă cerințele de securitate și siguranță în prelucrarea datelor.

 

  1. Către cine dezvăluim informațiile dvs.

Ca regulă, informațiile pe care ni le furnizați nu pot fi dezvăluite. Cu toate acestea, pot exista situații în care suntem nevoiți să facem acest lucru, cum ar fi cazul, spre exemplu:

  • În cazul în care sunteți Utilizator, Partener contractual sau simplu vizitator al Site-ului datele cu caracter personal pot fi transmise către furnizorii de IT și securitate, respectiv altor companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare a produselor si serviciilor noastre, etc.
  • Indiferent de calitatea dvs. de Utilizator, Partener contractual sau simplu vizitator al Site-ului, datele dvs. cu caracter personal vor putea fi transmise la cerere autorităților, instituțiilor și organismelor publice, în conformitate cu normele legale, fiscale, de protecție a muncii, de siguranță socială sau cu oricare alte reglementări aplicabile (ex. furnizarea contractelor sau facturilor fiscale la cererea organelor fiscale sau judiciare).

Totodată, societatea are dreptul să dezvăluie, cu bună credință, datele cu caracter personal sau alte informații atunci când apreciază că este necesară luarea de măsuri de precauție împotriva răspunderii, protejarea noastră sau a altora de utilizări frauduloase, abuzive sau ilegale, să investigăm și să ne apăram împotriva oricăror revendicări sau afirmații ale terților, să protejăm securitatea sau integritatea serviciilor noastre și a oricăror facilități sau echipamente utilizate pentru a face serviciile disponibile; să ne protejăm drepturile de proprietate sau alte drepturi, precum şi siguranţa celorlalţi ori să punem în executare contracte.

În ceea ce priveşte transferul de date cu caracter personal în alte state UE sau non-UE, ca regulă, societatea PMC, nu transmite date cu caracter personal către state terţe.

Cu toate acestea, datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi transferate în state terțe, în baza raporturilor contractuale pe care le avem cu partenerii noştri, în măsura necesară derulării raportului contractual cu dumnevoastră. În această situaţie, societatea, se obligă ca aceste transferuri să se efectueze în conformitate cu legislaţia aplicabilă privind protecţia datelor cu caracter personal şi confidenţialitatea datelor.

 

  1. Drepturile dumneavoastră în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal

În conformitate cu dispoziţiile cuprinse în Regulamentul General privind protecția datelor nr. 679/2016, aveţi următoarele drepturi:

  • Dreptul la informare – dreptul de a fi informat cu privire la identitatea operatorului, scopul în care se face prelucrarea datelor, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, existenţa drepturilor prevăzute de GDPR şi condiţiile în care pot fi exercitate drepturile.
  • Dreptul de acces – dreptul de a obține de la noi, la cerere și în mod gratuit, confirmarea faptului că datele care vă privesc sunt sau nu sunt prelucrate și dreptul de acces la aceste date, cu excepția situației în care aceste cereri sunt repetitive sau făcute cu vădită rea-credință;
  • Dreptul la rectificare – puteţi solicita rectificarea datelor personale inexacte.
  • Dreptul la ştergerea datelor ("dreptul de a fi uitat") – ștergerea datelor poate avea loc atunci când prelucrarea nu a fost legală sau în alte cazuri prevăzute de lege (spre exemplu atunci când datele nu mai sunt necesare în raport cu scopul pentru care au fost procesate). Cu toate acestea, ștergerea datelor nu poate avea loc atunci când procesarea are loc în baza legii;
  • Dreptul la restricționarea prelucrării – se poate solicita restricționarea prelucrării în cazul în care contestați exactitatea datelor, precum și în alte cazuri prevăzute de lege;
  • Dreptul la opoziție – dreptul să vă opuneţi în orice moment, din motive întemeiate şi legitime, ca datele dvs. să facă obiectul unei prelucrări, cu exceptia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare sau când prelucrarea are ca temei interesul nostru legitim;
  • Dreptul la portabilitatea datelor - puteți primi datele personale pe care ni le-ați furnizat, într-un format care poate fi citit automat sau puteți solicita ca respectivele date să fie transmise altui operator.
  • Dreptul de a depune plângere - puteți depune plângere față de modalitatea de prelucrare a datelor dvs. personale la Autoritatea Natională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau vă puteți adresa instanțelor de judecată.

Autoritatea de supraveghere a protecției datelor în România este:

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

Bld. General Gheorghe Magheru 28-30,

010336, Bucuresti,

Romania

Tel: 031 805 9211

www.dataprotection.ro

 

  • Dreptul de retragere a consimțământului – dacă temeiul pentru prelucrarea datelor îl constituie consimțământul, vă informăm că acest consimțământ poate fi retras în orice moment. Retragerea consimțămânțului va produce efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuată anterior retragerii fiind valabilă. Cu toate acestea, dacă prelucrarea este obligatorie pentru furnizarea serviciilor și aceasta poate fi efectuată în baza altor dispoziţii juridice, societatea va proceda la o astfel de procesare și va notifica persoanele vizate.
  • Dreptul de a nu fi supus unor decizii automate sau profilare suplimentare aferente deciziilor automate – dreptul de a cere şi de a obţine retragerea, anularea sau reevaluarea oricărei decizii care produce efecte juridice, adoptată exclusiv pe baza unei prelucrări de date cu caracter personal, efectuată prin mijloace automate, destinată să evalueze unele aspecte ale personalităţii, precum competența profesională, credibilitatea, comportamentul ori alte asemenea aspecte, atunci când este cazul.

Dacă doriți să vă exercitați drepturile menționate mai sus, vă rugăm să ne contactați, printr-o cerere scrisă, datată și semnată, transmisa la sediul social al PMC situat în Romania, Mun. Cluj-Napoca, Str. Wolfgang Amadeus Mozart, Nr. 16, Jud. Cluj. De asemenea, ne puteţi contacta si printr-un e-mail la adresa office@pmcforma.ro. Totuși este necesar ca adresa expeditorului mesajului prin poșta electronica să aibă o semnătură electronica certificată.

Mai mult, societatea noastră a numit și un Responsabil cu Protecția Datelor (DPO), care poate fi contactat la adresa de e-mail mihai.seles@pmcforma.ro pentru a ajuta persoanele vizate să-și exercite drepturile.

În măsura în care vă veţi exercita drepturile de care dispuneţi, este posibil ca societatea noastră să vă solicite să vă dovediţi identitatea, prin comunicarea unui document de identitate sau orice alte informaţii necesare în vederea efectuării unei proceduri prealabile de verificare a persoanei solictante, în conformitate cu obligaţiile legale de securitate şi confidențialitate a datelor ce ne revin.

Ne obligăm să luăm în considerare orice solicitare sau plângere primită şi să răspundem într-un termen rezonabil, astfel încât să fie respectate dispoziţiile legale în materie. Lucrăm cu autoritățile de reglementare competente, inclusiv autoritățile naționale de protecție a datelor, în vederea soluționării oricăror reclamații privind transferul datelor personale, pe care nu le putem rezolva direct cu Utilizatorii noștri.

 

  1. Securitatea datelor cu caracter personal

Urmăm standardele cele mai înalte pentru a proteja datele prelucrate, atât în timpul transmiterii către noi, cât și ulterior acestui moment.

În acest scop am adoptat politici și proceduri de securitate tehnică în vederea protejării datelor cu caracter personal împotriva pierderii, folosirii neautorizate, distrugerii, alterării acestora modificărilor neautorizate, a dezvăluirii sau accesului neautorizat și a oricărei alte forme de prelucrare ilegală a datelor personale aflate în posesia noastră.

În vederea garantării securității menționăm, cu titlu general, modalitățile de securizare:

  • Accesul la datele cu caracter personal este limitat și autorizat doar persoanelor care au dreptul legal de a le folosi, acestora revenindu-le obligația de a asigura confidențialitatea datelor. Spre exemplu, la datele vizitatorilor Site-ului vor avea acces doar persoanele din departamentul IT care au atribuții privind dezvoltarea sau mentenanța platformei. Accesul la datele cu caracter personal a altor departamente se va face doar în virtutea îndeplinirii atributiilor de serviciu sau în măsura în care există o obligaţie impusă prin lege, astfel cum este cazul Legii nr. 82/1991 și a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal.
  • Accesul la serverele electronice folosite de societatea noastră, se face prin parolă și alte controale de acces și de autentificare.
  • Datele ținute pentru un Utilizator vor fi ținute separat de datele altui Utilizator
  • Niciun angajat sau persoană care intră în contact cu date personale sau documente care cuprind aceste date nu are posibilitatea de a divulga aceste date către un terț

 

  1. Măsuri minime de securitate pe care trebuie să le aplice toți angajații PMC
  • Utilizarea unei parole cu nivel ridicat de protecție (formată din cifre, litere si simboluri)
  • Interzicerea divulgării parolei către alte persoane respectiv interdicția de a utiliza contul folosit în interes de serviciu de mai multe persoane.
  • Interzicerea salvării parolei atât în format fizic cât și/sau în format electronic
  • Orice calculator, laptop sau dispozitiv lăsat nesupravegheat trebuie deconectat de la rețea, trebuie blocat sau închis.
  • Atunci când nu se utilizează calculatorul, pe ecranul acestuia nu trebuie să apară informații cum ar fi nume de Utilizator necesare conectării sau parola.
  • Verificarea securizării fizice a datelor prin încuiere, aplicarea de lacăt; verificarea securizării datelor stocate electronic prin păstrarea computerului supravegheat, folosirea unei parole în acord cu această politică.
  • Informarea colaboratorilor noştri din domeniul IT cu privire la orice modificare a rolului și a cerințelor de acces
  • Schimbarea tuturor parolelor la 3 luni
  • Bazele de date se află în calculatoare securizate, la care au acces doar persoanele autorizate din cadrul PMC.

Nerespectarea acestor cerințe poate determina societatea să ia măsuri disciplinare împotriva persoanelor culpabile.

Cu toate acestea, nicio metodă de transmitere sau de stocare electronică sau fizică nu este 100% sigură. În cazul în care considerați că datele dvs. personale au fost compromise, contactați-ne în scris la adresa sediului nostru situat în Romania, Mun. Cluj-Napoca, Str. Wolfgang Amadeus Mozart, Nr. 16, Jud. Cluj. De asemenea, ne puteţi contacta si printr-un e-mail la adresa office@pmcforma.ro

Dacă aflăm despre o încălcare a sistemului de securitate, vă vom informa atât pe dvs. cât și autoritățile competente în conformitate cu legislația în vigoare, în termen de cel mult 72 ore, termen în care urmeaza sa vă comunicăm informațiile relevante legate de incidentele de securitate.

 

  1. Breșele de securitate

Întrucât politica societății noastre este de a fi echitabili și de a respecta principiul proporționalității atunci când avem în vedere acțiunile pe care trebuie să le întreprindem pentru a informa persoanele afectate de incidentul de securitate care este probabil să rezulte într-un risc cu privire la drepturile și libertățile persoanelor, în caz de breșă vom notifica atât Autoritatea de supraveghere, cât și persoana sau persoanele vizate despre această încălcare.

 

  1. Când se aplică această Politică de confidențialitate

 Politica noastră de confidențialitate se aplică tuturor serviciilor oferite de societatea noastră.

 

  1. Actualizarea politicii de confidențialitate

Politica noastră de confidențialitate se poate schimba din când în când, însă ne obligăm să nu vă reducem drepturile pe care le aveți în temeiul acestor modificări fără consimțământul dvs. explicit.

Vom publica orice modificare a politicii de confidențialitate în locuri vizibile pentru a fi ușor de identificat actualizările și pentru a putea lua cunoștință de cuprinsul său. Vom păstra, de asemenea, versiuni anterioare ale acestei Politici de confidențialitate în arhiva electronică pentru a putea fi oricând revizuite de dvs. printr-o simplă cerere.

Prezenta politică de confidențialitate intră în vigoare la data de 20.10.2024